Thursday, March 03, 2005

De première

Daar gaan we dan, een nieuwe blog, en dan nog wel één die hoogst waarschijnlijk niet veel zal toevoegen aan het overvolle interweb. Nee, deze blog is eerder een uitlaat voor hopen onzinnigheden. De vraag is echter al hoe frequent ik zal zorgen dat er hier iets te lezen valt. Eén keer per week ? Twee keer per dag ? We zullen zien.
En af en toe zal ik ook wat uitweiden over muziek draaien en allerhande DJ's, ik beloof het niet, maar toch.

Ik heb trouwens een tijdje geleden een heel slechte film gezien. De naam ben ik intussen vergeten, en gelukkig maar, want ik zou 'em niemand aanbevelen. En moest ik de naam nog weten zou de kans groter zijn dat ik, in een mindere heldere bui, de film bij naam zal noemen bij een onwetend slachtoffer met de woorden ''Een aanrader !''. Maar goed, de naam ben ik dus kwijt, alsook het verhaal. Ik denk dat Brad Pitt wel meespeelde, maar het kan ook die andere geweest zijn. De tijd dringt ondertussen, want mijn maag maakt zich meester over mijn lichaam en wacht op de woorden ''ne spaghetti voor mij'' (die kent ze al).

1 Comments:

Anonymous Anonymous is aan het zagen...

Hij heette Independance Day (nvdr).

9:36 pm  

Post a Comment

<< Home

Google
Free Web Site Counter
Web Counter