Sunday, March 13, 2005

Een selectie van welgeteld 9 handige leugentjes...

...te gebruiken in het dagelijks leven, uiteraard om bestwil. Situaties zelf uit te kiezen, gebruik op eigen verantwoordelijkheid. De organisatie is niet aansprakelijk bij eventuele ongevallen.

1. ''Het regende zo hard dat ik niet wakker ben geworden.''
2. ''Dit is geen overval, we zijn bezig met een kortfilm.''
3. ''Ik dacht dat ik aan Tourette leed.''
4. ''Ik volgde slechts bevelen op van hogerop.''
5. ''Bedwateren is heel normaal voor een adolescent.''
6. ''Ze hebben iets in mijn drankje gedaan!''
7. ''Ik dacht dat het een watergeweer was.''
8. ''50 Cent is immers een vriend van mij.''
9. ''Ze zag er echt al 12 uit.''

4 Comments:

Anonymous Anonymous is aan het zagen...

10. Ik zat in de Sojo!

2:42 pm  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

Ik, zat, in de Sojo ?

2:51 pm  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

misschien moeten we gewoon eens beginnen chatten ofzo.. www.donna.be?

3:23 pm  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

Ik zit momenteel op JimTV chat ingelogd als hotchatterboy887. Stuur me gauw een sms!

9:22 pm  

Post a Comment

<< Home

Google
Free Web Site Counter
Web Counter