Monday, April 11, 2005

Fanmail

Ook vandaag weer was m'n mailbox overstelpt met fanmail toen ik na twee uur discoschaatsen weer terug thuiskwam. Leuk, zou je kunnen denken, maar ik weet ondertussen wel beter. Dit is wat er vandaag in m'n mailbox zat:

''Beste meneer Gratts,
Elke dag lees ik met veel plezier uw geweldige blog, zoals duizenden andere mensen. Het valt me hier telkens op hoe creatief, grappig en inventief u bent. Ik zou het dan ook geweldig appreciëren moest u tijd kunnen vrijmaken om mij te helpen. Zondag aanstaande stap ik in het huwelijksbootje met Vandeneynde Bruno, in de dorpsparochie te Baal. Het zou een ware eer zijn moest u daar de sfeer kunnen opvrolijken door één van uw werken te komen voorlezen. Laat ons spoedig iets weten, zodat we ingeval u niet zou kunnen komen, eventueel Helmut Lotti, Marco Borsato of Garry Hagger toch nog kunnen faxen. Hugo Claus liet helaas eerder al weten dat hij er niet kan bijzien wegens boswandelingverplichtingen met de familie.
In afwachting van uw antwoord groet ik u,
Vandeneynde Betty''


Uiteraard heb ik mevrouw Vandeneynde haar mail beantwoord.

''Geachte mevrouw,
Met spijt in het hart moet ik u melden dat ik niet bereid ben om op uw verzoek in te gaan. Momenteel ben ik namelijk bezig met een studie over het verband tussen neuspeuteren en vegetarisch eten. De resultaten zijn totnogtoe onthutsend ! Bepaalde Amerikaanse universiteiten hebben hun interesse al laten blijken en zijn eventueel bereid het project een financieel duwtje in de rug te geven. U begrijpt dat ik momenteel dus echt geen tijd te verspillen heb. Ik zou het toch apprecieren mocht u mij informatie kunnen verschaffen over de neuspeutergewoonten van u en uw toekomstige echtgenoot. Een menukaart van de bruiloft is ook altijd welkom. Ook vakantiekiekjes zijn steeds leuk om te ontvangen.
Met vriendelijke groeten,

Gratts.''

3 Comments:

Blogger Gratts is aan het zagen...

Een paar.. Maar die lijken me niet echt relevant.

8:32 pm  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

Die man krijgt sterallures

9:31 am  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

en terecht!!

10:46 am  

Post a Comment

<< Home

Google
Free Web Site Counter
Web Counter