Thursday, July 28, 2005

Openingsuren zwembad Kessel-Lo

Schoolvakantie
Zwembad Kessel-Lo
maandag
13.30 -15.00 (2)15.00 - 17.00 (1)19.00 - 21.00 (4)

dinsdag
13.30 - 17.00 (2)

woensdag
13.30 - 21.00 (2+3)

donderdag
13.30 - 17.00 (2)

vrijdag
13.30 - 21.00 (2+3)

zaterdag
13.30 - 17.00 (2)

zondag
08.30 - 12.30 (2)

De kassa sluit een half uur voor sluitingstijd. Het publiek moet het water verlaten 10 minuten vóór sluitingsuur.
Elk zwembad heeft een maximale bezettingsgraad; groepen contacteren best vooraf het zwembad.


Tijdens de genummerde ( ) uren is het zwembad uitsluitend voorbehouden voor onderstaande doelgroep.
(1)
seniorenzwemmen + zwangere vrouwen
Senioren = alleen voor houders van + 3 pas en zwangere vrouwen
(2)
Speelzwemmen
Speeltuigen worden toegelaten in het bad.
(3)
Baantjeszwemmen
Hiervoor wordt vanaf 17 uur een gedeelte van het bad gereserveerd
(4)
Baantjeszwemmen
Hiervoor wordt een gedeelte van het bad gereserveerd


Deze week zou ik graag eens gaan zwemmen. Als je zin hebt om mee te gaan, raadpleeg dan eerst de uren en geef me een seintje met je uur en dag van voorkeur. Let wel: senioren = alleen voor houders van + 3 pas en zwangere vrouwen.

11 Comments:

Blogger mangisa is aan het zagen...

zwemme is vorr loezers!!!

5:28 pm  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

Zwemmen is cool en Kessel-Lo ook!
Ben net hier terecht gekomen via Milow. Was jij diegene die me vroeg of ik de nicht van een zeker R. Kerremans was?
Greetz

7:36 pm  
Blogger Gratts is aan het zagen...

Ja, dat was ik die dat vroeg. Zwemmen is inderdaad cool ! Net als R. Kerremans overigens, die ook een nicht heeft met de naam 'Jade'.

10:00 pm  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

Ik vind zwemmen ook cool :-)
Over Kessel-Lo kan ik me niet uitspreken...

8:28 am  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

Zwemmen is zwaar kut, en Tristan ook !

12:49 pm  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

das waar

1:16 pm  
Blogger Gratts is aan het zagen...

Wie is Tristan?

4:03 pm  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

haha..you got me there!
Voor mij zaterdag rond 4uur aub. Dan kunnen we na het roeien met onze opblaasbare boot, gedisciplineerd nog een paar baantjes zwemmen. Kwestie van nog een beetje onze coolheid/stoerheid te bewaren he.

2:22 pm  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

Tristan is God !!

5:17 pm  
Blogger Gratts is aan het zagen...

Dat ik hem niet ken. Wie zijn de mannen van de zagerij ?

5:26 pm  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

da zijn de manne die pinkes bestellen zonder pink

7:27 pm  

Post a Comment

<< Home

Google
Free Web Site Counter
Web Counter