Tuesday, June 14, 2005

Mensen gelukkig maken

Mensen gelukkig maken is geweldig. Mensen gelukkig maken maakt je immers zelf gelukkig. Er zijn zelfs theorieën die zeggen dat we mensen uitsluitend gelukkig maken om er zelf een goed gevoel aan over te houden. Laat er nog maar 2020 tsunami's komen dus.

Vandaag heb ook ik iemand gelukkig gemaakt, en ik ben er nog altijd niet goed van. Nadat ik € 20 afhaalde aan een bankautomaat, m'n code voorzichtig intikte (want ik volg steeds de aanwijzingen die men mij geeft), m'n saldo consulteerde en uiteraard m'n bankkaart voorzichtig weer wegstak, én daarna een Alma-maaltijd ging halen, bleek dat ik het geld dat uit de automaat was gekomen doodgewoon niet had meegenomen.

Maar ik heb ongetwijfeld wél één of andere klootzak gelukkig gemaakt vandaag.

11 Comments:

Anonymous Anonymous is aan het zagen...

Shit zeg, echt klote ...

Maar moet je me daarom 'klootzak' noemen?

10:36 pm  
Blogger Gratts is aan het zagen...

Zo is weer gebleken dat mensen stalken toch zo zijn voordelen heeft.
Mag ik eens naar je 'verloren voorwerpen' komen kijken ?

10:39 pm  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

Normaal gezien slikt de bankautomaat het achterlaten geld terug in. Maar het is perfect mogelijk dat de snodaard die achter u stond aan te schuiven, met het afgehaalde geld is gaan wandelen.

11:58 pm  
Blogger Gratts is aan het zagen...

Ik hoop dat dat het geval geweest is ! Morgen m'n saldo nog eens checken, altijd een pijnlijke zaak.

12:06 am  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

Awel, Tristan, ik dacht niet dat je zo egoïstisch was! Geld uitdelen om jezelf gelukkig te maken, tsss...

11:02 am  
Blogger Gratts is aan het zagen...

Ik denk dat de automaat m'n geld terug had ingeslikt! Hoera. (Ofwel hebben ze m'n saldo nog niet aangepast.)

1:19 pm  
Blogger Gratts is aan het zagen...

Je vader werkt bij de bank, niet ? Bedankt voor de info in ieder geval.

10:00 pm  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

Ben ik nu nog altijd een klootzak?

2:27 am  
Blogger Gratts is aan het zagen...

Dat ontologisch gedoe altijd, Scisers!

1:36 pm  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

Een andere soort:

Nogal een 'geluk' dat iemand de Tsoenamiërs blijft en blijft en blijft herdenken.

1:13 pm  
Anonymous Anonymous is aan het zagen...

Iemand die het woord ontologisch in de mond neemt verdient niet beter !!

4:08 pm  

Post a Comment

<< Home

Google
Free Web Site Counter
Web Counter